2012-09-15

Livstecken

Hej!

Det har gått en vecka sedan senaste inlägget, så det är väl på sin plats att jag hör av mig.

Det har inte hänt så mycket under veckan. På jobbet fortsätter avvecklingen av avdelningen samtidigt som vi jobbar hårt för att sjösätta ett antal viktiga projekt. Min kära chef och kompis går vidare mot nya utmaningar om bara några veckor. Det är så roligt för henne, men det kommer att kännas sååå tomt efter henne.

Det är varannandagsväder, ena dagen grått och regnigt och andra dagen skönt solsken. I torsdags kväll kunde vi tända grillen och sedan sitta ute och äta.

Idag är det också fint. Men i eftermiddag ska biobesöket bli av, det sedan länge planerade. Lilla Hjärtat, Mamma, Moster, Mormor och Farmor ska dra iväg och titta på filmen Modig. Det ska bli festligt!

Ha det så gott därute!

Eder förtrogna

2 kommentarer:

Musikanta sa...

Fint kort på dig! Tråkigt när man blir av med en bra och trevlig chef. Vi får hoppas att den nya blir lika bra kompis som den gamla. Ha en skön helg med lilla hjärtat och övriga nära och kära!
Kram från Ingrid

Maggan sa...

Hej Ingrid! Tack för din hälsning! Chefen som slutar blir min sista chef, och förmodligen min bästa chef. Själv slutar jag med avtalspension om två månader drygt.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...