2015-02-02

Vintermorgon


Visst är det vackert ute idag! Så här såg det ut från parkeringen hemma hos mig när jag grävde fram bilen under en halv meter snö. Tack snälla "Chefen" för vantarna du stickade och gav till mig i julas. De kom väl till pass!

Jag har varit på styrelsemöte med ESAB Senior Club och det är alltid roligt att träffa gamla kollegor. Nu planerar vi för årsmöte och den årliga utflykten.


Efterlysning:
Du som blev min 50.000:e besökare tittade in 10.22 från Örebro. Ge dig till känna på mailen till margareta.swenson@telia.com så skickar jag en liten present!

Sedan år 2008 har jag till dags dato gjort 1200 blogginlägg! Och kul har jag haft under tiden...

Ha det gott!

PS: Du 50.000:e besökare tittade in igen onsdag 4 feb kl 10:42 från Örebro. IP-nummer 90.231.81.64. Vem är du? Maila!

2 kommentarer:

b_lenalindgren@gmail sa...

Grattis till 50000 besökare! Här har det snöat i tre dygn!! Vackert, men jobbigt att köra bil i...
Kram / Lillasyster L

Andra året i Hjo sa...

Från Örebro, då var det tyvärr inte jag.
Full vinter varje dag nu. Men egentligen bara februari kvar, nåja halva mars också.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...