2013-08-28

Väntetid

Idag har Maken opererats, något som skulle ha skett för precis ett år sedan, men en liten stroke kom i vägen. Dagens operation har gått mycket bra och Maken är pigg och glad. Jag antar att det kommer att kännas när bedövningen släpper, men i så fall har han fått ett antal medikamenter att ta.

Medan jag väntade på att skjutsa hem Maken har jag ätit lunch med vännen Ch. Det blev sallad på Bullvivan. Vi har inte träffats på hela sommaren så det var en hel del att ta igen.

Eftermiddagen tillbringade jag i den vackra stadsparken. Jag satt på en bänk och åt glass och läste när jag inte promenerade längs fantastiska rabatter tillsammans med PeGä. Dumt nog tog jag inte med kameran, utan jag fick fota med mobilen. För fota det kan jag inte låta bli, inte i sådana omgivningar!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...