2013-09-23

Kick-off


Igår, söndag, regnade det och jag tillät mig själv sjava runt i mjukiskläder hela dagen.

I lördags, däremot, var det "kick-off" för distriktets FN-grupper. Jag fick mig till livs intressanta synpunkter av engagerade människor i alla åldrar. Den yngsta deltagaren, Anders, hade ännu inte så mycket att tillföra debatten. Men han var bara några månader gammal. Tids nog kommer han nog göra sin röst hörd. Han såg så klok ut.

Nu är det hög tid för Maken och mig att ge oss iväg till Arkivet. Varje måndag förmiddag jobbar vi för Hembygdsföreningens räkning med att registrera och arkivera tillsammans med ett gäng trevliga entusiaster.

På återhörande!

2 kommentarer:

Musikanta sa...

Roligt med ett gemensamt intresse och skönt att kunna ägna sig åt det utan stress. Ni ser ut att ha det väldigt trevligt tillsammans allihopa!
Kram

Anonym sa...

Va roligt att ni va så många , men synd , att jag ,kunde inte komma ! Hälsning till alla , som är på de fantastiska bilderna ! Kram , Vilika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...