2012-10-27

Endast för damer

Igår fredag hade jag det andra övningstillfället. Jag övar på att vara ledig, något som kommer att inträffa om en dryg månad. Det går ganska bra, men det är nog en definitionsfråga det där med att vara ledig. Det finns tusen och en saker att ta itu med här hemma.

Vi är ett litet gäng tjejer som varit och är arbetskamrater. För att inte alldeles tappa kontakten nu när vi skingras totalt har vi bestämt att göra något roligt tillsammans några gånger per år. Igår kväll startade vi med en utekväll i La Stada. Det blev middag på Shanghai, där vi uppdaterade oss på det senaste händelserna i våra liv. Några av oss är mitt uppe i karriären och några är på väg att lämna yrkeslivet.

Sedan blev det en ljus- och ljudsprakande show i Conventum. Ett gäng manliga musiker, dansare och komiker underhöll ett hav av dansande, sjungande och jublande kvinnor i alla åldrar. Jag sjöng med för full hals, något som har resulterat i en lätt heshet idag.

Idag har jag inhandlat presenter till en liten och till en stor flicka. Sedan har jag fyllt på med godis för den händelse att det skulle dyka upp häxor och trollgubbar på tröskeln ikväll.

Ha en skön fortsatt helg!

3 kommentarer:

Angelica sa...

Snodde ditt bildcollage som är så bra! Det visar hur kul vi verkligen hade och har! Kram A

PO66 sa...

Låter som ni haft en riktig helkväll tillsammans!

epsilon sa...

Läste en mycket sur recension av detta i NA i morse. Stackars henne som måste gå på betald arbetstid och ha så trist medan ni betalar själva och har kul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...