2012-10-09

Mitt eget svar på enkäten

Som jag lovat återkommer jag här med mina egna svar på min enkät:

Vad läste du senast?
Den senaste Sandhamnskriminalaren "I stundens hetta" av Viveca Sten. Nu håller jag på med "Dödergök" av Katarina Wennstam, en tjock pocket som jag köpte på loppis för 5 kr. Igår fick jag "Mitt Värmland" av Sven Stolpe. Den innehåller ett långt kapitel om Valåsen, där vi bodde på sjuttiotalet.

Vilken film såg du senast?
Min kompis A och jag såg "Cockpit" på Laxå bio i söndagskväll. Skruvad drift med könsroller.

Vilket café/restaurang besökte du senast?
I lördags besökte vi East West Sushi inrett i rött och svart, där vi åt en utsökt måltid.

Vilket var ditt senast inköp?
Om jag räknar bort livsmedel, så var det en nougatbrun kofta och en crêmefärgad topp från Laxås klädaffär Mathildas.

När skrattade du senast?
Igår kväll när vi hade en härlig träff hemma hos vännen Ch. Vi är fyra väninnor som befinner oss i samma skede av livet och som har många gemensamma minnen att skratta åt. Vi planerade friskt för framtiden. I våra drömmar köper vi en herrgård tillsammans och startar ett pensionat.

Vad åt du senast?
Jag åt Ch:s goda pajer med krispig sallad till, efteråt Klings glasstårta - Mums!!

Missa inte min kära svärdotters svar i kommentaren eller PO66s inlägg i sin blogg. Tack för bidragen!

Uppdatering: Nya svar på enkäten finns i kommentaren samt i Ängeln i Min himmel runt hörnet och hon med Funderingar.

4 kommentarer:

Musikanta sa...

Låter som du haft det väldigt trevligt på sistone.
Kramar från Ingrid

epsilon sa...

Nu har jag också svarat. Lite segt att komma igång - packa upp, tvätta, sortera, stuva undan sommarkläderna tar på krafterna. Men trevlig enkät.

Angelica sa...

Nu har jag bloggat mina svar! Kul initiativ! Kram A

Angelica sa...

Haha! Ängel o ängel ...svarta vingar så du vet ju hur det kommer att sluta. Men det är ju bara snälla flickor som kommer till himlen ändå. Vi andra kommer hur långt som helst, sådeså! ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...