2012-10-16

Miss Jones svarar på enkäten


Miss Jones har inkommit med ett svar på enkäten:

Maggan har på sin blogg utmanat andra att svara på en enkät. så here goes (bättre sent än aldrig.

Vad läste du senast?"Den amerikanska högern" av Martin Gelin. Har kommit halvvägs i boken. Skrämmande realistisk och välskriven. Läs den! Har även börjat på "Fifty shades of Grey" på orginalspråk av E.L. James, måste se "whats all the fuss about"..

Vilken film såg du senast?
Igår såg jag och Mr C den en franska filmen "Ministern" som fått priser och rosad av många. Kan väl bara säga att: Nej, nej, nej. (jag som annars älskar franska filmer)

Vilket café/restaurang besökte du senast?
Hm. Kommer inte ihåg. Brasseriet? East West? Räknas take out? Då är det Karishma, vi hämtade mat därifrån i fredags.

Vilket var ditt senast inköp?
Vi har köpstopp oktober och november så det enda som handlas nu är mat och bensin. Mitt sista inköp var nog i slutet av september ,då jag köpte jeans på Åhlens.

När skrattade du senast?
Skrattar gör jag dagligen och gärna.

Benen tillhör just Miss Jones!
Vad åt du senast? 
En clementin

Tack för bidraget, kära Miss Jones!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så roligt att läsa vad andra svarat på enkäten. Miss Jones att de hade köpstopp okt&nov, vilken bra idé, ska införa det i nov plus att jag hoppas på ett rökstopp för min käre sambo. Vill kunna njuta av min ledighet med honom när den nu närmar sig med stormsteg. Hälsningar fr Terttu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...