2017-01-10

We are family, I got all my sisters with me


En viss ung dam i bekantskapskretsen har äntligen blivit tonåring. Det firades med kalas och mycket skratt och skoj. Det var många systrar med på festen: en kvartett, en trio och en duo. Och så tonåringens mamma och jag.

Tonåringen förvandlade mig med sin mobil med ett raskt handlag till vovve och till rådjuret Rååbert, se inlägget nedan. Jag har skrattat åt bilderna så jag har fått ont i magen. Men jag är en lättroad person.

Detta är inte jag!

Men detta! 















Jag fick en tydlig förnimmelse av MonaLisa när huvudpersonen för ett ögonblick höll sig lite allvarlig. Det gåtfulla leendet sprack rätt snabbt upp i ett gapflabb och så var likheten borta.

Nej, nu är det läggdags!

God natt!


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...