2009-11-24

15 minutes of fame

Nu har jag varit på mitt livs första release-party! Det utspelade sig på Kunskapens Hus i Laxå idag, alltså gamla Kyrkskolan som fick en rejäl ansiktslyftning för några år sedan. Jag var inbjuden som medverkande i produktionen 50 & 60-talets Laxå. Åh, så kul, men också åh, så hemskt det var att se och höra sig själv. Jag pratar väl inte så där? Och nu måste jag verkligen börja banta.

Det har varit intressant att få vara med på ett hörn och se lite av dokumentärfilmarens vardag. Enar måste ha ett mycket roligt jobb. Det blev en mycket trevlig och innehållsrik DVD och jag ser fram emot att klicka fram fler filmsnuttar än de jag hunnit med ikväll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg hela filmen i går kväll. Den var väl OK, men saknade en närmare presentation om samhället LAXÅ i stil med den som mannen i Hasselfors gjorde. Du låter inte alls förskräcklig, och det där med att banta ........
Kram ih

epsilon sa...

Filmen ska bli rolig att se. Men du, inte behöver du vara så självkritisk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...