2017-05-21

Hemkomsten

Mina söner med famnen full av döttrar
Igår kväll kom vi hem igen efter vår två veckors odyssé i Frankrike. Hemma väntade Em, Pe och Lilla Lila, som dukat upp till en medelhavsbuffé i trädgården. Vi kände oss verkligen välkomna.

Idag kom även Joy och Lilla Hjärtat farandes och vi fick en skön eftermiddag tillsammans med grillning av en massa godsaker på spett.


Det är härligt att ha hela familjen omkring sig igen. Jag njuter av mina fina barnbarnsflickor.


Så småningom ska jag fortsätta att berätta om vårt franska äventyr, men först ska vi se ishockeyfinalen.

Lilla Lila vände bronsmatchen ryggen. Det är alldeles för sent på året för hockey, tycker hon.



1 kommentar:

epsilon sa...

Men vilken trevlig hemkomst! För övrigt håller jag med ditt lilla barnbarn - hockey så här års är ju bara rent löjligt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...