2009-04-10

Lillasyster med ögon känsliga för grönt

Grattis, allra käraste lillasyster!

Idag är det Din födelsedag och jag hoppas att Du har en riktigt skön dag. Du betyder så mycket för mig. På bilden står Du i Ditt rätta element, i en blommande trädgård med rosor i famnen. Det var en dag i somras, när Du och jag besökte plantskolan. Vi tittade (och luktade) på lavendel, silverpil, mejram, vresros och gråpäron. Du har förverkligat en hel del av Dina trädgårdsdrömmar, men har nog mer på Din önskelista.

Kram från Din största storasyster!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack kära stora syster! Jag är så glad att jag har dej som syster! Det är skönt att veta att man har varandra, även om man inte ses eller hörs varje vecka. Men, nuförtiden kan jag ju alltid gå in och kolla på din blogg och se var du har för dej!
Kram! Lillasyster Lena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...