2009-03-06

Meep Meep

- Meep, Meep, som min kära vän Miss Jones brukar säga. Den här veckan har jag haft högsta växeln inlagd, både på jobbet och på fritiden.

Jag skyndar mig för att få färdigt manualer inför lansering nästa vecka. På fritiden har det varit årsmöte, körövningar, studiekväll och dessutom en middag för tillresande arbetskamrater och vänner från olika länder i Europa.

Förra helgen var det jakt på projektorer på lördagen och sedan fint besök av våra Örebroare på söndagen. Lilla Isabelle var söt i franska blommiga tights. När hon sällskapat färdigt, somnade hon sött på farmors axel.

A bientôt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag undrade just vart du tagit vägen - nu vet jag. Det blir så när man är busy busy. Ha en riktigt skön fredag! Kram.
Meep Meep!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...