2009-10-01

Tacka vet jag tacos

Igår kväll var Maken och jag bjudna på taco-middag hemma hos unga familjen. Farbror Pe var också med. Det var gott och mycket trevligt. Jag hade med mig ett fynd från Bokmässan till lilla hjärtat, en bok om pingviner och andra djur som lever bland snö och is. Just nu är det kul med pingviner, tycker Isabelle.
Efter maten men före kaffet tog vi en sväng med vagnen. Månen tittade fram bland skyarna och kajorna sökte nattlogi i stora, skränande flockar.

Isabelle vinkar adjö. Det är dags att sova för natten. - Vi ses snart igen!

Idag ska jag få träffa en ortoped i Katrineholm, för att höra vad man kan göra åt mitt onda knä och ben.
Önskar er en bra första oktober!

2 kommentarer:

em sa...

Hoppas läkarbesöket gick bra - och att knäet går att fixa utan allför drastiska åtgärder!
Margaretha

mossfolk sa...

Vad stor hon har blivit!
Hoppas att du fick något positivt besked i Katrineholm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...