2014-08-11

Snart mogna

Foto: M Swenson 2014-08-10

Druvorna mognar sakta bakom de kraftiga vinbladen. De blir söta och goda. Och många.

Idag regnar det. Det är ganska skönt att få en liten paus från sol och värme. En dag då man kan tillåtas skrota omkring inomhus.

Foto: M Swenson 2013-08-17

Den här solrosbilden får lysa upp istället för solen idag.

Igår hälsade jag på Min Lilla Tant. Skönt att se att hon mådde bra och var glad. Vi åt fruktsallad som jag hade med mig och pratade om Venedig, dit jag ska åka om en månad. Där har MLT också varit. Hon har gått över de små stenbroarna och hon har beundrat glaskonsten från Murano. Jag lovade komma tillbaka med rapport från min resa.

Nej, nu ska jag göra något nyttigt!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...