2009-06-21

Nu sticker jag!

Farbror Pe, Pappa Joy och lilla Isabelle tittade in igår och gratulerade. De hade medskick från Mamma I, de allra smaskigaste Toscabitar. Hur kunde hon gissa att Toscakaka har varit och är min stora svaghet på kakfronten. Dessutom hade sönerna med sig film, musik och en deckare av Annika Bryn, min bloggkontakt i listan här bredvid. Det är ju det jag säger: Jag är väldigt bortskämd!

Nu är väskan packad för en tripp till Dalarna och sedan vidare norrut. Maken håller på att fixa med sin nya laptop så att jag ska kunna vara "on line" på vår Norrlandssemester. Än så länge hör jag bara mutter nerifrån vardagsrummet, men han kommer att klara det. Det gör han alltid.

Så allt talar för att jag återkommer om en vecka till bloggsfären. Tills dess: Ha en riktigt skön sommarvecka, var du än är!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...