2011-01-22

Enkla nöjen

Lilla hjärtat har just somnat i spjälsängen bakom min rygg. Jag kan höra hennes lugna andetag.

Vi har haft en rolig och intensiv dag med en lång "power nap" på eftermiddagen. Hon vaknade lite motvilligt, men efter en liten stund var det högsta växeln i.

Vi har:
... gjort kullerbyttor i sängen
... lekt kurragömma
... tittat på Råttatouille
... målat med färgpennor
... läst i boken Hur man gömmer en elefant
... gjort skuggfigurer: ankor, tranor, kaniner
... ätit gröt
... klappat Katten
... pratat i "mobiltelefon" = dörrstopp
... hängt tvätt
... borstat tänderna

Kort sagt: Vi har roat oss!

4 kommentarer:

Aurian sa...

Visst är livet roligare när det är enkelt och fritt ?
Njut ordentligt vännen!
Kram

Anonym sa...

Vilken lite gullunge!
PO66

Anonym sa...

Hej
Visst är hon väl lik dig tycker jag?
Så mysigt med småbarn på äldre dar!
Har inte träffat Adwen på en vecka och nu går hon visst mer än kryper.
Dags för vita strumpbyxor till klänning och guldskor!

Kram
Ewa-May

Maggan sa...

Aurian: Följer din blogg och önskar dig lycka till framåt.

PO66: Kan bara hålla med.

Ewa-May: Så roligt att hitta en kommentar här från dig! Jasså, du tycker hon är lik mig - då får jag verkligen tacka. Jag är så glad över henne - ren och skär lycka är det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...