2012-10-07

Enkät

Söta små flaskor med motivet målat från insidan (!), present från min vän Su från Chengdu
Idag sken solen trots SMHIs prognos om regn och rusk. Maken och jag var ute i trädgården, klippte ner visset, planterade tulpanlökar (Deep Purple), tog in ljuslyktor mm. Än är inte trädgården riktigt klar för att gå i ide. Några timmar till får vi allt lägga ner på att få den i ordning.

Jag känner för en liten enkät. Hoppa in och svara den som vill, antingen i kommentaren eller på din egen blogg:


  • Vad läste du senast?
  • Vilken film såg du senast?
  • Vilket café/restaurang besökte du senast?
  • Vilket var ditt senaste inköp?
  • När skrattade du senast?
  • Vad åt du senast?
Jag lovar, jag ska själv svara, men inte förrän om några dagar.

Ha det gott!!

5 kommentarer:

Ina sa...

Vad läste du senast?
- Konsten att tala med en änkling.

Vilken film såg du senast?
- på bio Modig. Hemma - Dumma mig.

Vilket café/restaurang besökte du senast?
-Kan nog ha varit Saigon..

Vilket var ditt senaste inköp?
-Cerisa strumpbyxor till Bellan.

När skrattade du senast?
Idag på jobbet, härliga jobbarkompisar!

Vad åt du senast?
-Pizza - bra avslutning på en jobbarhelg :)

Anonym sa...

Vilka söta små flaskor dom gillade jag. Ha en fin dag !

Musikanta sa...

1. Vinterträdet (om Garbo)
2. Någon på datorn, kommer inte ihåg vilken.
3. Atrium på Nationalmuseum.
4. Två stycken BH.
5. Idag när jag pratade med Mirren i telefon.
6. Te och smörgås
Kram!

Maggan sa...

Ina och Musikanta: Tack för era svar på enkäten. Det ger en liten glimt av er tillvaro som är trevligt att få.

Janne: Ja, visst är de söta, de små flaskorna! Ha det gott!

Anonym sa...

Here are the comments from Terttu.
Idag för ca 1 tim sen i min receptsamling.
Senaste filmen "En oväntat vänskap" den 7 okt
Dahlins rest med Maggan fredag lunch.
Mitt senaste inköp var i fredagskväll när jag inhandlade en flaska rött (Salice Salentino 89 kr)och några öl.
Någon minut sedan i telefon med en västgöte i Örebro.
Slickade slickepotten ren efter min hemgjorda björnbärsmousse (på egna björnbär) & vit chokladmousse.

Kram fr din vän Terttu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...