2013-12-12

Inne på Kupan surrar det!

Klicka på bilden, så blir den större.

Vid första Advent öppnades de nya lokalerna för Röda Korsets Kupan i Laxå. Ett gäng entusiaster har jobbat hårt och oavbrutet med att måla, feja, flytta över alla saker, ett jättejobb som resulterade i en mycket trivsam och praktisk lokal.

Igår var det julgröt och information, en mysig morgon med tända ljus och röda dukar. Utomhus var det inte alls mysigt. Det var slaskigt och grått.

Jag har åkt på en envis förkylning som inte vill ge sig. Ibland när jag hostar känns det som om lungorna vill vända ut och in på sig. Eftersom jag har råkat ut för båda svininfluensa och lunginflammationer innan, så har jag bokat tid med Vårdcentralen. Nu vill jag bli frisk. Basta!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...