2013-12-23

Vem är du? Vem är jag? Levande charader

Alldeles snart har jag haft 40.000 besök på den här sidan. Oj! Jag ser också att det är flera från USA som tittar in och det tycker jag är roligt.

Varför inte lämna en kommentar denna gång? Jag undrar:

- Är det första gången du tittar in?
- Om du brukar komma tillbaka, vad är det som får dig att göra det?
- Hur hittade du min blogg?
- Vad är det du gillar med bloggen?
- Är det något du inte gillar?
- Är det något du skulle vilja läsa om i min blogg? Tips!

Vill du så får du gärna vara anonym. Ta på dig masken, i så fall. Men det är naturligtvis extra trevligt om du lämnar ditt namn.

6 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Oj, Maggan!
Vilken header! Bilden är underbart vacker!
Nejdå, det är inte första gången jag tittar in, tvärtom, jag har varit här litet nu och litet då.
Jag tror att det var via Musikanta jag hittade din blogg, minns inte riktigt, men jag tror så i alla fall.
Jag är nöjd med din blogg precis som den är:)
Passar på att önska dig En God Jul och Ett Gott Nytt År!

Anonym sa...

En riktigt God Jul önskar vi er !

Lotta sa...

Hej Maggan.
Vi här i Dingle vill bara önska er en riktig God Jul och ett Gott Nytt.
Kramizzzar

Anonym sa...

Hittade din blogg när jag läste en annan blogg.....Sen tyckte jag det var kul att läsa vad du skriver om det ena och andra. Dessutom har jag släkt och bekanta i Laxå så det är roligt att läsa vad som händer där också! Hoppas du har en bra julhelg! Hälsar L

Maggan sa...

Hej L! Roligt att du lämnat en kommentar och att du tittar in till mig ibland. God jul och Gott Nytt År till dig!

Lotta: Hej på dig! Kära hälsningar till dig och de dina och en önskan om ett riktigt Gott Nytt År! Kram!

Maggan sa...

Pettas: Ja, jag hittade dig också, antingen genom Musikanta eller På livets trassliga bastmatta och jag tycker alltid att det är trevligt att titta in hos dig. God Jul och Gott Nytt År!

Janne: Ha det så gott båda två i jul- och nyårshelgerna!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...