2014-04-05

Råd och dåd

God morgon!

Lilla Hjärtat är på besök hos oss, så huset är fyllt av lek, sång och bus. Hinner inte skriva något just. Bara lägga in två bilder från igår, en härlig vårdag. Tant V kom på besök och hade med sig en söt docka till Lilla Hjärtat.

Sedan var det härligt att vara ute och greja på tomten och på lekplatsen. Inne blev det lek och pyssel. När jag bad Lilla Hjärtat hålla sig över bordet när hon klippte i papper, tittade hon på mig och sa: Nej, jag tror inte det. Men tack för rådet!

Idag har Lilla Hjärtat klätt sig i rosa klänning med vita prickar, sin lördagsklänning. Det ska bli lunch på restaurang för att fira farbror Pe som haft födelsedag.

Lilla Hjärtat och Tant V på förmiddagsfika

Ha en skön lördag, ni också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Margareta !Jag är tacksam att ta del av dina upplevelser i din blogg .Dina bilder och beskrivning är SAGOLIKT! Fantastisk bra . Tack för fikat och höjdpunkten va att få träffa solstrålen I.Hennes glädje delar hon med sig och stämningen blev perfekt ! Hoppas jag får träffa henne många ggr, och få flera kramar . Ha en underbar söndag ! Velika .

Maggan sa...

Kära Tant V! Det var så roligt att du kom. Lilla Hjärtat blev jätteglad för dockan, som var så söt. Och för chokladen som också var söt! Den åt hon upp på eftermiddagen.

Vi ses snart igen, kram på dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...