2021-05-21

Hej, hej!

Jag gör en kortkort paus i fredagsfejandet bara för att säga hej. Det händer inte så mycket på min front just nu och inspirationen är inte på topp, heller.

Gläder mig åt bilder från nära och kära dock:

Syster S promenerade i Botaniska Trädgården häromdagen.

Syster L fick famnen full av de yngsta barnbarnen förra helgen.

Mitt yngsta barnbarn LL hittade sin egen väg när hon var på grillfest i ett koloniområde.

Ett trevligt möte för mig i veckan var ändå när jag gjorde en intervju för Sydnärkenytt och träffade de här två glada personerna. 


Over and out!

2 kommentarer:

Bloggblad sa...

Javisst ja... fredagsfejande... det har vi visst missat idag.

Maggan sa...

Bloggblad: Ja, det är det ju lätt att missa. Jag fejar lite lagom när andan faller på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...