2012-08-18

Yrhättan

Lilla Hjärtats mamma och pappa firar sin sexåriga bröllopsdag på en restaurang någonstans just nu. Lilla Hjärtat själv har lagt sig till ro i bädden bakom min rygg. Bädden rymmer både henne och ett stort antal mjukisdjur som hon viskar med.

Vi har haft en trevlig dag med svamputflykt i skogen intill och med kurragömma, sagoläsning och OS i studshopp inklusive medaljutdelning. Trots att jag hade kameran inställd på sportbilder när jag försökte fota hennes hopp och studs, fick jag ett antal bilder med bara sudd.

Hennes mamma berättade att Lilla Hjärtat sagt: - Bra att ni lånar ut mig! när de skulle åka hit idag. Och det är jag, hennes farmor extra glad för.

2 kommentarer:

Musikanta sa...

Finns väl ingenting så sött som små flickor? (Möjligen små pojkar då i den åldern.)
Vilken tur att föräldrarna lånar ut henne ibland!
Kram från Ingrid

Anonym sa...

Hej! Nu har vi kommit hem från våran resa till Tostared. Lilly's semester är nu slut. Ha en fin dag !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...