2019-02-03

Känsliga läsare varnas

Usch, vilken pärs! Kände mig olustig i onsdags och på torsdag eftermiddag bröt det ut: feberfrossa, sprängande huvudvärk, skrällhosta, illamående. Har inte vågat stoppa något i mig, inte haft lust heller, men vätska måste man ju ta. Så Maken har fixat blåbärssoppa. Och så hade jag en konstig stor kula under skinnet under bröstkorgen. Hade känt den i någon vecka. Maken hjälpte mig att få hål på den och ut sprutade var och blod, allt är inte borta, så jag får kanske uppsöka drop-in på Vårdcentralen.

Den här synen hoppas jag att jag får se i maj.
Idag känner jag mig lite starkare, men inte är det mycket med mig, precis. Men jag vet ju att det går över. - Tur att du har Maken, sms:ade en kompis. Ja, det är tur det!

PS: Har jag blivit en riktig influencer nu?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...