2008-12-26

God fortsättning!

Titt ut! Pe och lilla mamma på promenad i ekskogen på juldagen. Det var ett vackert vinterlandskap med snö, rimfrost och sol, bara att njuta.

Midnattsmässan var vacker och välbesökt. Det var bara en massa levande ljus i hela kyrkan. Jag fick höra julens sångtema igen: Cohens Halleluja framförd av Sandra under nattvarden, det blev ett fint "halleluja-moment". Hem och sov i tre och en halvtimme och sedan upp till julottan för medverkan i kören. Rösten höll. La på överstämman i Dagen är kommen. Hans sjöng som vanligt O Helga Natt, det gör han så bra.

Förutom promenad och mat, så blir det pusselknåpande. Jag gav mig och Maken ett pussel i julklapp, en trevlig jultradition har det blivit för oss. Nu ska jag gå och se om jag får till det sista på pingvinerna och om jag kan få till något mer på zebran.

God fortsättning på er!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...