2010-03-06

Lördag med Lilla Hjärtat

Vi kom ut på promenad och det var riktigt skönt i solen.
Det gamla magasinet ligger mjukt inbäddat i snön.

Man skulle ha behövt solglasögon, säger Lilla Hjärtat!
I eftermiddag har hon lekt med knappar, precis som jag gjorde när jag var liten. Hon har plockat i och ur en burk, om och om igen. Och sedan kom hon springande med långa skohornet och ville att vi skulle sätta det vid lådhurtsarna i köket för att hon inte ska kunna dra ut lådorna. Hon har ett säkerhetsmedvetande också, så liten hon är!
Och nu är det sovdags för lilla damen! Natti, natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig lördag för lilla Bellan! Och vilken ljuvlig ballerina hon är! Själv känner jag mej "snuvad" på besöket av dej och C...aatschii! Jag och K-O har mumsat i oss blåbärsmuffins och mandelskorpor jag hade bakat. Hmm, lite uppmuntran måste man ha...får baka nya tills vi ses. Vi hörs! Kram/ Syster L

epsilon sa...

Härliga bilder - härliga dagar - härlig vårvinter.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...