2011-05-05

Det visste du inte om mig




Har fått en utmaning av Anna som bor i Sheffield.

Jag ska nämna sju saker ni inte visste om mig. Fast flera av mina vänner som brukar titta in här känner nog till en del ändå.

1 Är svag för toscakakor.
2 Kommer från Norra Malmaberg i Västerås.
3 Har varit blåvinge, scout, patrulledare och miniorledare.
4 Spelade mandolin på mellanstadiet.
5 Har "ögon känsliga för grönt" - uppskattar det vackra i naturen.
6 Har klaustrofobi - mycket besvärligt.
7 Har varit aupair och läst franska i Grenoble i ungdomen

Är det någon som vill fortsätta stafetten? Jag utmanar:

epsilon






Mlle Zuzette

2 kommentarer:

Smörblomman sa...

Absolut att jag antar din utmaning. Se resultatet! Kram/E

Maggan sa...

Smörblomman: Kul! Ska smyga in till din blogg med det snaraste!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...