2023-08-13

Jag drar västerut

 God morgon!

Det är en tidig söndagsmorgon. Det har regnat hela natten. Jag har hört hur det skvalat när jag vaknat upp med jämna mellanrum. 

Snart ska jag kliva på en buss och resa till regn- och översvämningsdrabbade Norge. Typiskt att ovädret Hans skulle bråka just när den efterlängtade sällskapsresan till ett av Europas vackraste länder skulle gå av stapeln. Men jag hoppas på "en go tur" i alla fall.

Under dagarna som gått har jag hunnit med ett släkt-, ett födelsedags- och ett kräftkalas. Och i en paus i regnandet hittade jag kantareller i "vår" skog.

Om en vecka hoppas jag att kunna fylla min blogg med vackra bilder från Norge. Tills dess:

Ha det!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina bilder och bra berättelse 🤗

Maggan sa...

Tack kära Anonym!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...