2013-04-06

Sen ankomst

Idag räknades 1608 svanar in. Fotot från idag.
Ett efterlängtat vårtecken till kan bockas av. Svarnarna har äntligen börjat samlas vid Tysslingens norra spets. Idag var Maken och jag där som hastigast och lyssnade på vårljudet. Det var dock dragit och småsnålt, så vi vände snart kosan hemåt.

Hemma väntade Katten, som numer föredrar stugvärmen mer och mer.

På måndag kommer jag att få denna utsikt från köksfönstret. Då befinner jag mig hos PO66 i Körsbärsdalen för några dagar. Jag hoppas på något behagligare temperaturer.

Inspirationen tryter för tillfället. Detta får räcka för nu.

Vink, vink!!

4 kommentarer:

epsilon sa...

Härlig syn når svanarna sträcker. En trevlig resa med sol och värme önskar jag dig!

Maggan sa...

epsilon: Tack, det ska bli trevligt att komma ut lite.

Musikanta sa...

Önskar dig också en trevlig resa.
Kram

Maggan sa...

Musikanta: Tack för det! Rapport följer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...