2015-03-29

Feber

Åkte dit på en feberattack. Just när vi skulle ge oss iväg för att fira yngste sonens 35 årsdag, kände jag yrsel, feber, huvudvärk och tvingades inse att jag måste stanna hemma. Så tråkigt!

Igår låg jag mest hela dagen, sov och läste om vartannat. Solen strömmade in genom dörren till baksidan. Missade påskbasaren också, där jag skulle ha delat bord med Rosa från Villagatan,


Idag hoppas jag att jag kan medverka i Andrum på kvällen. Håll tummarna! Det ska handla om Ödmjukhet, så jag får väl inte göra mig för stora förhoppningar.

Er ödmjuka tjänarinna

3 kommentarer:

Bloggblad sa...

Stackare! Det är så trist att det går att bli utslagen så plötsligt och oväntar. Det är en skräck för mig, som ofta är inblandad i saker där jag har ansvar. Extra pirrigt när jag ska iväg och uppträda någonstans. Men, peppar peppar, än har jag inte behövt ställa in.
Hoppas att du kryar på dig snart!

Andra året i Hjo sa...

Du är bättre idag hoppas jag. 35-åringen går ju att uppvakta vid senare tillfälle.

Musikanta sa...

Trist när det inte blir som man planerat på grund av sjukdom, men det är bara att acceptera det man inte kan förändra, som det heter...
Synd också att du inte fick vara med på påskbasaren - den kommer ju bara en gång om året. 35-åringen har du ju kvar som Hans skriver.
Kram från Ingrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...